Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Robiliście zakupy w tym markecie?Z kont klientów pobierano dodatkowe pieniądze

oprac. (pik)
Jak się okazuje wszystkiemu winien jest błąd systemu sieci. Przez niego w całym kraju klienci mogli zostać obciążeni dodatkowymi kosztami. Z ich kont mogły zostać pobrane dodatkowe pieniądze. Sieć zapewnia, że pieniądze zostały zwrócone konsumentom. Warto jednak prześledzić historię swojego konta.

Problem ma związek z awarią po stronie agenta rozliczeniowego. Informację o tym błędzie podał portal niebezpiecznik.pl. Sieć handlowa Kaufland zapewnia, że problem został już rozwiązany, a pieniądze zostały zwrócone klientom.

Z informacji wynika, że niektóre osoby mogły zapłacić za zakupy nawet 400 zł więcej. Głos w sprawie zabrało biuro prasowe sieci Kaufland. W oświadczeniu czytamy, że "z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce."

Błędy w systemie miały zostać wykryte w dniu ich wystąpienia i natychmiast usunięte. Sieć Kaufland zapewnia, że wszyscy klienci, których dotknęły te niedogodności, otrzymali już zwrot pieniędzy. "Pragniemy poinformować, że dane Klientów oraz ich kart są całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą dokonywać żadnych dodatkowych działań" - informuje Kaufland.

Przeczytaj też: Oszukał swoją firmę na prawie pół miliona złotych

Zobacz też wideo: Magazyn Informacyjny 24.11.2017

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowasol.naszemiasto.pl Nasze Miasto