- Wyciągamy wnioski z doświadczeń ubiegłorocznych- tłumaczy w rozmowie z AIP Artur Więckowski, dyrektor zrządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej.
- Po pierwsze zwiększamy liczbę pracowników, którzy zajmują się doręczaniem przesyłek pocztowych. Zwiększamy listę listonoszy, zwiększyliśmy ją o 900 osób. Zwiększamy liczbę kurierów pocztowych, w tej chwili mamy 4,8 tys kurierów i jeżeli będzie taka potrzeba, to tę liczbę również zwiększymy- dodaje.
Jak tłumaczy, zwiększona zostanie również liczba punktów w których można odebrać paczkę. Ma to stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów, ponieważ klienci chcą korzystać z tej formy odbioru.- Dzisiaj mamy 10,8 tys takich punktów. Liczymy, ze do końca roku będziemy mieć ich 11 tys.- mówi ekspert.
Skąd takie przygotowania na okres świąteczny? Wieckowski mówi, że Polacy pokochali zakupy internetowe. - To wygodna forma dokonywania zakupów: możemy ten towar zamówić, obejrzeć, a jeżeli nam się nie podoba to możemy go zwrócić. Dlatego ten rynek internetowy tak dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku jego wartość szacowano na 40 mld zł w Polsce, dzisiaj szacowany jest na 50 mld zł.- podsumowuje.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?